Klantenservice Hollands Nieuwe

Wil je de klantenservice van Hollands Nieuwe bereiken, maar heb je geen zin om lang te wachten op de vaak ellenlange keuzemenu’s, waarbij je aan het einde vaak alweer bent vergeten wat nu precies de keuzes zijn? Wij hebben voor jou het keuzemenu van de klantenservice van Hollands Nieuwe precies uitgezocht, zodat jij goed voorbereid het gesprek in gaat. Je weet precies wat je kunt verwachten en je kunt gelijk beginnen met het intypen van de juiste nummers, zodat je direct wordt doorverbonden met de juiste afdeling.

Uitgebreide klantenservice van Hollands Nieuwe

Hollands Nieuwe is onderdeel van Vodafone en is een populaire online aanbieder van mobiele telefoniediensten. De provider werkt voornamelijk online en veel van de zaken die je normaal gesproken bij de klantenservice van Hollands Nieuwe zou regelen kun je ook online regelen. Echter, het is nog steeds mogelijk om de klantenservice van Hollands Nieuwe te bellen met al je vragen. De klantenservice van Hollands Nieuwe is op te splitsen in grofweg twee delen: voor klanten van Hollands Nieuwe en voor niet-klanten van Hollands Nieuwe. Als je al een klant bent dan begin je met het intoetsen van een 1, ben je nog geen klant dan toets je 2. Daarna kom je in een nieuw keuzemenu terecht, waarbij je kunt selecteren wat je vraag precies is. Daarna wordt je doorverbonden met een medewerker van de klantenservice van Hollands Nieuwe. Doordat je al van tevoren hebt aangegeven wat je probleem is kan Hollands Nieuwe je direct verder helpen en weet je zeker dat je wordt doorverbonden met de juiste probleem. Heb je bijvoorbeeld technische vragen, dan wordt je doorverbonden met de technische hulpdienst. Op deze manier kan Hollands Nieuwe jou sneller helpen en hoef jij minder lang te wachten. En doordat je via DeKlantenService.nl al weet hoe het keuzemenu eruit ziet kun jij nog sneller door het keuzemenu heen lopen.

Het keuzemenu

Het keuzemenu is dus opgebouwd uit twee delen: een gedeelte voor al bestaande klanten (toets hiervoor een 1) en een gedeelte voor nieuwe klanten (toets hiervoor een 2). Daarna kom je opnieuw in een nieuwe menu terecht. Als je hebt geselecteerd dat je al een klant bent dan wordt er eerst gevraagd om je telefoonnummer in te toetsen. Dit is echter alleen nodig als je belt vanaf een ander nummer dan je 06-nummer van Hollands Nieuwe. Bel je vanaf je 06-nummer dan herkent Hollands Nieuwe dat en hoef je dus ook niet zelf je telefoonnummer in te toetsen. Hierna kom je in een keuzemenu terecht met de volgende keuzes:

  • Toets 1 voor vragen over de status van je bestelling
  • Toets 2 voor vragen over je nummerbehoud
  • Toets 3 voor vragen over de internetinstellingen op je toestel
  • Toets 4 voor vragen over bellen, sms-en en internet met Hollands Nieuwe
  • Toets 5 oor vragen over verbruik en opwaarderen
  • Toets 6 voor alle overige vragen

Op deze manier kom je dus snel bij de juiste medewerker van de klantenservice van Hollands Nieuwe terecht en kun je snel worden geholpen. Als je nog geen klant bent dan is het keuzemenu hetzelfde als hierboven beschreven, alleen hoef je natuurlijk niet je 06-nummer in te toetsen. Zo kun je ook als je geen klant bent verder worden geholpen. De klantenservice van Hollands Nieuwe kost echter wel geld, namelijk €0,15 per minuut. Dit heeft Hollands Nieuwe gedaan omdat ze graag willen dat je eerst op andere manieren met de klantenservice contact opneemt, zoals via Social Media of hun website. Maar kom je er op die manier niet uit, dan kun je natuurlijk ook altijd bellen naar de klantenservice van Hollands Nieuwe via 0900 0602.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest